Mall-ul este al 3-lea loc de petrecere al timpului, după casă și slujbă. Detaliul care face diferența în alegerea lui, în opinia specialiștilor Brownstone

Într-o oarecare măsură, a merge la mall se asociază cu o modalitate de evadare din viața de zi cu zi: imaginile, locurile și mesajele pe care mall-ul le presupune a se constitui într-un concept, se combină într-o armonie de ordin spațial, psihologic și antropologic. Mall-ul creează iluzia unei lumi diferite de cea a vieții cotidiene și reprezintă, pentru marea majoritate a noastră, al treilea loc de petrecere al timpului, după casă și slujbă, creând iluzia unei lumi diferite de cea a vieții de zi cu zi.

Astfel, fie că vrem să facem o plimbare, să ne cumpărăm ceva de îmbrăcat sau să vedem un film, vizitele la mall se întâmplă, inevitabil, săptămânal. Doar Bucureștiul a întrecut Berlinul, Copenhaga și Varșovia la numărul de mall-uri pe cap de locuitor. Suprafața de cumpărături pe care bucureștenii o au la dispoziție în peste cele 30 de centre comerciale a depășit două milioane de metri pătrați. Prin urmare, cei care se ocupă construcția, de amenajarea interioară și de finisajele din mall-uri trebuie să inoveze pentru a aduce în continuare zâmbetul pe chipul celor care trec pragul ușilor batante din centrele comerciale.

De cele mai multe ori, criteriul după care ne alegem centrul comercial în care ne petrecem timpul și ne facem cumpărăturile este aspectul. Amanejarea interioară a spațiului comercial ne atrage să îl explorăm până în ultimul detaliu căci, să recunoaștem, felul în care elementele sunt îmbinate pot induce o stare de bine și o relaxare mult-dorită în timpul liber.

Și, dacă vorbim despre amenajare și finisaje interioare sau chiar exterioare, de Mega Mall, de noul Park Lake, de Mall Vitan, de Iulius Mall din Timișoara sau de Plaza România, cea nou renovată, dar și altele, Brownstone a transformat, de multe ori, complicatul, într-o adevărată artă urbană și contemporană.

Brownstone este, de multe ori, alegerea în amenajarea interioară, dar și exterioară pentru spațiile publice precum mall-uri, dar și ansambluri rezidențiale, complexe comerciale saude agrement, în general pentru clienții care doresc soluții de amenajări în care imposibilul este ridiculizat. Pentru noi, fiecare proiect, fiecare idee, este abordată cu atenție, eficiență, originalitate și în deplină concordanță cu cerințele clienților.

Prin lucrările complexe pe care le executăm, prin renovările și finisajele ori consolidările și reconstrucțiile pe care ni le solicită clienții, ne dorim ca finisajele noastre să ofere o atmosferă optimă business-ului dumneavoastră. Pe lângă consultanța în alegerea materialelor ce urmează a fi folosite pentru amenajări, la final, oferim o garanție de 20 de ani a proiectului, în condițiile respectării pachetului tehnic recomandat de către specialiștii Brownstone.

Proiectele de finisaj interior pentru spații comerciale pe care Brownstone le execută vorbesc despre orașe și oameni, despre crearea de centre urbane avangardiste care aduc viitorul în prezentul fiecarei comunități.

Inspirați de dorința de a oferi un stil de viață european, am impus noi standarde în amenajarea interioară, aducând plusvaloare și materiale premium, revitalizând urbanistic, economic și social mari orașe din România.

, ,

Nu există comentarii

Lasă un răspuns